ראוכברגר: אם הדת"ל תומכים בליאון בגלל ברקוביץ – מה יענו אצלנו?

איתי גדסי 1 Comment on ראוכברגר: אם הדת"ל תומכים בליאון בגלל ברקוביץ – מה יענו אצלנו?

יו"ר 'דגל התורה' בירושלים אליעזר ראוכברגר התראיין ל'מהדורה המרכזית' על ההכרעה הקרובה בירושלים | על משה ליאון: "הפעם הצטרפו אליו מספר סיעות שלא תמכו בו בעבר" | על המו"N מול הפלג: "זכותו של ליאון" | על דיל צפת-ירושלים: "לא מכיר את צפת, יש הרבה על הפרק שאין שאלה למי לבחור"

אליעזר ראוכברגר צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר 'דגל התורה' בירושלים אליעזר ראוכברגר התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' לקראת היום הבחירות הגורלי. על התמיכה בליאון בשטח, המו"מ עם אגודה, דיל צפת-ירושלים והפגישות של ליאון עם הפלג.

התמיכה בליאון בשטח: :כל המטות אצלנו עובדים יש שיתוף פעולה מלא במפלגות שתומכות במשה ליאון, עד מחר יהיו אלפים בכדי להביא לניצחונו".

תמיכת אגודה: "אני יודע בטוח ומשוכנע שאגודת ישראל מפלגה חרדית, ומול המועמדים הללו, ואין צל של ספק מה יהודי חרדי יצביע בבחירות. בוא תראה את הבית היהודי יושבת ראש הבית היהודי, היא הסבירה למה חתמה עם משה ליאון, היא קיבלה חצי ממה שקיבלה מברקוביץ ולמרות זאת הרבנים אמרו שאי אפשר למתוך בברקוביץ בגלל דעותיו, אם ציבור דתי לאומי מבין אין ספק שאצלנו גם יבינו".

מי שיש לו הוראה אחרת מרבותיו, שיעשה בדיוק כפי שמורים לו רבותיו. מדובר באדם יהודי דתי ששומר שבת. אין לו קשר לרפורמים.

קשר ליברמן-ליאון: מי שאומר על הקשר שלו עם ליברמן לא מכיר כלום. הוא אגם רציני שעשה המון בחיים. נראה לך שליברמן שר הביטחון ינהל את ירושלים. זה לא נכון. ליאון ינהל את העיר ואדם שטובת העיר לנגד עיניו יהיה הדבר הטוב ביותר.

משה ליאון לא הביא קולות בשבילו: "זאת טעות והראייה זה הבית היהודי עם 14,000 אלף מצביעים זאת כמות משמעותית. נפתלי בנט ושקד קראו גם לבחור בשקד. ניר ברקת עצמו תומך בליאון, מרבית שרי הליכוד תומכים בו גם הליכוד המקומי. גם יעל ענתבי תומכת בליאון. התמונה כאן שונה לגמרי. יש תנועה גדולה הולכת לכיוונו. אבל אסור להיות שאננים צריכים לעבוד עד הרגע האחרון".

דיל צפת-ירושלים: "לא מכיר את הסוגייא, מה שעומד על הקו בירושלים מספיק כבד בשביל להבין למה חייבים להצביע דווקא לליאון".

המשא ומתן עם הפלג: "אני אומר שזכותו של ליאון לנהל מו"מ עם כל מפלגה שיש לה קולות". עוד הוסיף: "אני מנהל שיחות עם בכירי אגודת ישראל בירושלים".

האזינו לראיון:

צילום: פלאש 90


1 תגובות

מיין תגובות